A tárgyról¶
Célok¶
Az interaktív grafikus rendszerek működésének bemutatása.
A grafikus megjelenítéssel kapcsolatos elméleti ismeretek áttekintése, gyakorlása.
A grafikus alkalmazások fejlesztésének megismertetése egy saját alkalmazás fejlesztésén keresztül.
Asset-ek (például textúrák, modellek) keresése, olyan szintű átalakítása, hogy az a programban használható legyen.
A C programozási nyelv, objektum orientált szemlélet, a verziókövetés, az alkalmazások specifikálásának és fejlesztésének gyakorlása.
Figyelem
Hogy aki bármilyen olyan témával találkozna, amelyről úgy gondolja, hogy nem tartozik a képzéséhez, vagy a későbbiekben nem lehet rá szüksége, az kérem, hogy jelezze!
Nem célok¶
Az aktuális technológiák használata, elsajátítása.
Modellek, textúrák készítése.
Megjegyzés
Attól, hogy ezek nem célok, mindenkit arra biztatnék, hogy ismerkedjen meg ezekkel, foglalkozzon velük.
A jegyzet felépítése¶
A jegyzetben az első 8 témakör az, amely a vizsga témaköreihez tartozik. Szintén ezekhez tartoznak tematikus gyakorlatok. A jegyzet ezen részei a következő elemekre bonthatók:
Elméleti áttekintés ábrákkal, példákkal, számításokkal, mintaprogramokkal illusztrálva,
kérdések a tárgykörből, melyek a vizsgafeladatok elméleti részét adják,
számítási feladatok, melyek a vizsgafeladatok gyakorlati részét adják,
programozási feladatok, melyek a gyakorlatokon elvégzendő feladatokhoz adnak ötleteket.
A 9-14. témakörök kitekintő jellegűek. Az azokban szereplő kérdések és feladatok inkább csak gondolatébresztő szereppel bírnak, érdekességként kerültek bele az anyagba.