A tárgyról ========== Célok ----- * Az interaktív grafikus rendszerek működésének bemutatása. * A grafikus megjelenítéssel kapcsolatos elméleti ismeretek áttekintése, gyakorlása. * A grafikus alkalmazások fejlesztésének megismertetése egy saját alkalmazás fejlesztésén keresztül. * Asset-ek (például textúrák, modellek) keresése, olyan szintű átalakítása, hogy az a programban használható legyen. * A C programozási nyelv, objektum orientált szemlélet, a verziókövetés, az alkalmazások specifikálásának és fejlesztésének gyakorlása. .. warning:: Hogy aki bármilyen olyan témával találkozna, amelyről úgy gondolja, hogy nem tartozik a képzéséhez, vagy a későbbiekben nem lehet rá szüksége, az kérem, hogy jelezze! Nem célok --------- * Az aktuális technológiák használata, elsajátítása. * Modellek, textúrák készítése. .. note:: Attól, hogy ezek nem célok, mindenkit arra biztatnék, hogy ismerkedjen meg ezekkel, foglalkozzon velük. A jegyzet felépítése -------------------- A jegyzetben az első 8 témakör az, amely a vizsga témaköreihez tartozik. Szintén ezekhez tartoznak tematikus gyakorlatok. A jegyzet ezen részei a következő elemekre bonthatók: * Elméleti áttekintés ábrákkal, példákkal, számításokkal, mintaprogramokkal illusztrálva, * kérdések a tárgykörből, melyek a vizsgafeladatok elméleti részét adják, * számítási feladatok, melyek a vizsgafeladatok gyakorlati részét adják, * programozási feladatok, melyek a gyakorlatokon elvégzendő feladatokhoz adnak ötleteket. A 9-14. témakörök kitekintő jellegűek. Az azokban szereplő kérdések és feladatok inkább csak gondolatébresztő szereppel bírnak, érdekességként kerültek bele az anyagba.